آیا بیت کوین از بین می رود؟
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

آیا بیت کوین از بین می رود؟

سباستین مونیر یک مشاور مدیریت مالی با 15 سال تجربه در توسعه تجارت و نوآوری است. او همچنین یک مربی و مدرس استارتاپ باتجربه در زمینه fintechs است ، که نظرات خود را در مورد حدس و گمان در مورد تخریب بیت کوین به شرح زیر توضیح می دهد. در ادامه وی را همراهی خواهیم کرد.

قبل از ارائه نظریه ، بهتر است ابتدا ببینیم با چه حقایقی روبرو هستیم. همه ما بارها و بارها در مورد تخریب بیت کوین شنیده ایم.

با وجود این واقعیت که اولین ارزهای رمزپایه جهان طی 10 سال گذشته کاملاً فعال و زنده بوده اند ، بدیهی است که صحبت در مورد مرگ و نابودی آن ژست جالب و جذابی را ایجاد می کند. برخی از نخبگان ممکن است به آنچه من "سندرم اختلال بیت کوین" می گویم ، رسیده اند. اگرچه ثابت می شود که موقعیت این گونه افراد هر روز نادرست است ، اما آنها همچنان اصرار دارند که بیت کوین در آستانه انقراض است.

اما اگر تصور کنیم که این افراد از هوش و ادراک خاصی برخوردار هستند ، تنها دلیل پیش بینی های اشتباه و بحث های عاطفی آنها این است که هرگز وقت نمی گذارند تا مطالعه و درک کنند که این سیستم چگونه کار می کند.

بر این اساس ، تصمیم دارم همه سناریوهایی را که باعث از بین رفتن بیت کوین می شود ، توضیح دهم.

از نظر فنی ، تا زمانی که تعدادی از کامپیوترهای شبکه میزبان مکانیسم نرم افزار بیت کوین هستند ، بیت کوین زنده است. فقط یک سناریوی پیچیده می تواند منجر به نابودی آن شود و آن این است که جامعه ارزهای رمزپایه با حرص و غفلت خود را نابود می کند. در غیر این صورت ، در سال های آینده ، بیت کوین برترین ارز رمزنگاری شده خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: